bunu hiç düşünmemiştim.. bilinmeyen birşey değil. herkes yani her kadın bunu bilir günlük muhabbetlere de konu olmuşluğu vardır da bugün bunu okuyana kadar bu hayret verici ve yine insanı mıhlayıcı gerçeği düşünmedim.

"amira karnına götürdü elini: regl oldum ben.
maryam garip bir yüzle durdu: çok tuhaf dedi, şu anda ben de.

erkekler ne kadar yaklaşsa da birbirine, birbirlerinin gövdesinin kimyasını değiştiremezler diye düşündüm. ama kadınlar gerçekten konuşmaya başladıklarında yumurtaları bile konuşuyor birbirleriyle."*

kalbimin sesini yine duyuyorum. nefesim kesiliyor şu an. nasıl oluyor da geceni gündüzünü bir geçirmeye başladığın bir kadınla bir süre sonra yumurtlama tarihleriniz aynı olabiliyor? bu nasıl bir diyalogdur?

* düğümlere üfleyen kadınlar, ece temelkuran

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder